Hvis magasinet Jæger udebliver

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du magasinet Jæger 11 gange om året. Her kan du se hvad du skal gøre, hvis du ikke har modtaget Jæger.

Magasinet Jæger udsendes i godt 80.000 eksemplarer 11. gange om året. Kun juli er bladfri måned.

Jæger er et populært magasin, som mange af DJ’s medlemmer sætter stor pris på at læse. Derfor er det naturligvis ærgerligt, hvis Jæger ikke lander i postkassen, som forventet. Men det kan desværre ske. Læs her, hvad du skal gøre, hvis Jæger udebliver.

Hvornår udkommer Jæger?

i 2018 udkommer Magasinet Jæger ud fra følgende plan:

  • Nr. 2 februar: 29.01 - 02.02
  • Nr. 3 marts: 26.02 - 02.03
  • Nr. 4. april: 28.03 - 06.04
  • Nr. 5 maj: 01.05 - 07.05
  • Nr. 6/7 juni/juli: 01.06 - 08.06
  • Nr. 8 august: 31.07 - 03.08
  • Nr. 9 september: 03.09 - 07.09
  • Nr. 10 oktober: 01.10 - 05.10
  • Nr. 11 november: 29.10 - 02.11 
  • Nr. 12 december: 03.12 - 07.12

Hvis du ikke modtager Jæger senest på den dato, der er vist som sidste distributionsdag i den pågældende måned, så skal du kontakte Medlemsservice på medl@jaegerne.dk og lave en reklamation.

Hvordan leveres Jæger?

Magasinet Jæger distribueres med PostNord. Efter 1. januar 2018 vil PostNord have ret til at bruge op til 5 hverdage på levering landet over.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået Jæger?

Skulle magasinet Jæger mod forventning ikke ligge i din postkasse senest på sidste leveringsdag som angivet ovenfor, så giv besked pr. mail til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk, der vil sørge for, at du får tilsendt et eksemplar.

I e-mailen skal du skrive:

  • Navn
  • Medlemsnummer
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Evt. bemærkninger omkring reklamationen.

Alternativt kan du ringe ind til os - husk at have dit medlemsnummer klar, når du ringer ind.

Alternativt kan du også sende en sms - læs mere om hvordan du gør

Hvad sker der, når du laver en reklamation?

Når du laver en reklamation over manglende levering af Jæger, vil Medlemsservice sørge at du får et nyt eksemplar af Jæger sendt med PostNord.

Hvorfor er det vigtigt at du reklamere?

Fra Jægerforbundets side er der stor fokus på, at du skal være tilfreds med dit medlemskab, og du skal selvfølgelige have dit Jæger til tiden.

Men vi kan kun afhjælpe problemer, vi ved eksisterer, så kontakt os hvis du oplever, at du ikke modtager Jæger til tiden – derved hjælper du både os og dig selv.