Offentliggjort den: 26. februar 2021

Glæd dig til forårets første udgave af Jæger

To gode nyheder: Foråret og en ny udgave af Jæger er på vej. Som medlem af jægerforbundet kan du i disse dage finde bladet i postkassen og online. Er du ikke medlem endnu, kan du læse den gratis appetitvækker her.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Marts-udgaven af Jæger er nu på vej ud i postkasserne til alle medlemmer af Danmarks Jægerforbund, og er nu også tilgængelig online på Medlemsnettet. Skulle bladet mod forventning udeblive, skal du følge proceduren her.

Igen i denne måned er der masser af spændende stof på programmet. I artiklen "Fra trofæ til kød" kan du læse om Jægers vildtkok, Finn Kallesø Sørensen, som engang var en inkarneret trofæjæger. Med tiden udviklet sig til at blive kødjæger. Vi stiller f.eks. også skarpt på den russiske Baikal, der nyder en særlig status som et pålideligt og robust stykke værktøj. Viby og Omegns Jagtforening er en meget aktiv og seriøs forening, ikke mindst når det kommer til jagt og regulering af krager, sølvmåger og husskader. Jægers udsendte var med, da næstformanden tangerede sin egen rekord.

Læs reportagen i bladet og se en appetitvækker her:

Alt dette og meget mere kan du glæde dig til i marts måneds udgave af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 34 siders læsestof kvit og frit: