Video: Stemninger fra Naturmødet

Naturmødet i Hirtshals er en oplevelsesrig begivenhed, som bringer mange interessante problemstillinger op til debat. Stemningen er desuden i top, så hvis du ikke har givet dig selv chancen for at opleve Naturmødet på nært hold, har du her mulighed for at fornemme den gode stemning. Måske får du lyst til at tage turen til Hirtshals næste år, hvor succesen gentages.

Tekst: Christian Lang Jensen, Danmarks Jægerforbund
Foto: Kenneth Sletten Christensen og Christian Lang Jensen, Danmarks Jægerforbund

Sol, et overflødighedshorn af spændende debatter og ikke mindst glade mennesker beskriver vel bedst dette års naturmøde i Hirtshals. I videoen ovenfor kan du få en fornemmelse af netop dette, og scroller du ned på denne side, har du rig mulighed for at fordybe dig i en række øjebliksbilleder fra tre fantastiske dage i den lille havneby i det nordlige Jylland.