Tilmeld dig jagthunde-instruktøruddannelsen øst for Storebælt

Flere og flere jagtforeninger oplever en voksende interesse for deres hundetræning. Mangler jeres forening nye instruktører, er der netop nu åben for tilmelding til jagthundeinstruktøruddannelsen.

Tekst: Henrik Vestergaard Hove-Nielsen, Danmarks Jægerforbund

Forårets hundetræning er for de fleste overstået, og sommerferien venter lige om hjørnet, før det atter er tid til en ny sæson.

Har I måske - som så mange andre - oplevet en positiv tilgang af kursister i foråret, og mangler I instruktører til at sikre niveauet og sikre, at jeres fremgang forsat udvikler sig i positiv retning?

Så afholder Danmarks Jægerforbund jagthundeinstruktøruddannelse i Køge – Herfølge Jagtforening. Den teoretiske weekend del 1 afholdes i weekenden den 18. og 19. august mens den praktiske weekend afholdes i den 22. og 23. september 2018. Der er stadig ledige pladser på uddannelsen, og tilmelding sker i kalenderen herunder