Jagttegn udkommer nu også som E-bog

Danmarks Jægerforbund og SEGES Forlag er klar med en opdatering af materialet Jagttegn, så det matcher tidens undervisningstekniske muligheder.

Tekst: Jes Mikkelsen, Danmarks Jægerforbund

Undervisningsmaterialet Jagttegn produceres i et samarbejde som kombinerer faglighederne omkring jagttegnsundervisning på bedste vis. Danmarks Jægerforbund leverer den faglige rygrad til hele jagtens pensum, og SEGES Forlag øger værdien af materialet med deres store erfaring indenfor læsevenlighed og disponering af tekst, sammen med indbydende opsætning og professionel distribution.

Jagttegn og de supplerende materialer til jagttegnsundervisning findes i netbutikken HER

Jagttegn i E-bogs version vil være klar på Jagtprøven.dk fra midten af september. Alle jagttegnskursuslærere som underviser i regi af Danmarks Jægerforbund, vil kunne modtage en gratis udgave af E-bogen. Der udsendes detaljer om rekvirering i forbindelse med udgivelsen.

Se HER en gratis læseprøve fra bogen  som er smækfyldt med lækre tekniske detaljer, som  giver mulighed for at gøre undervisningen endnu mere sammenhængende. På jagtprøven.dk kan du forvente flere nye spændende tiltag i løbet af efteråret.