Få kompetencer og indflydelse med DJs lederuddannelse

Den 6. til 8. september afholder Danmarks Jægerforbund endnu et forløb med grundmodulet til DJs lederuddannelse. Du kan stadig nå at tilmelde dig, hvis du vil have stærke lederkompetencer på cv'et og medindflydelse på jagten i Danmark.

Tekst: Kenneth Sletten Christensen, Danmarks Jægerforbund

Opdateret 13. september 2018: Selvom arrangementet i denne nyhed er forældet, så kan du stadig komme med på næste omgang lederuddannelse. Se mere her.

Fra den 6. til den 8. september bliver Jagtens Hus fyldt med viden, godt humør og glade kursister, når næste omgang af grundmodulet i DJs lederuddannelse afholdes. Og du kan nå at komme med endnu.

Danmarks Jægerforbunds lederuddannelse: ledelse af frivillige er henvendt til potentielle frivillige ledere i Jægerforbundet, og du er velkommen om du er ny eller gammel i gårde. På kurset stifter du bekendtskab med Danmarks Jægerforbunds frivillige ledelsesfilosofi og organisatoriske arbejde.

Uddannelsen giver dig skarpe ledelseskompetencer på CV'et og er en fantastisk mulighed for at få indflydelse på jagtens fremtid i Danmark.

Hvorfor skal du tilmelde dig DJs lederuddannelse

Se hvad andre kursister siger om kurset.

Lær mere og tilmeld dig

Du kan lære meget mere om kurset her.

Ud over grundmodulet består uddannelsen af en række obligatoriske og valgfri moduler, så du kan sammensætte en lederuddannelse, der er lige efter dine interesser.

Du kan tilmelde dig grundmodulet her, hvor der også er alle de praktiske informationer.