Aktuelle sager

Danmarks Jægerforbund arbejder hele tiden med en række aktuelle (politiske) brandvarme sager til fremme af jagtsagen og dermed til gavn for de danske jægere. Det kan være sager af meget forskellig karakter – både konkrete og komplekse – og det kan være både danske og internationale problemstillinger.

På disse sider kan du nemt finde informationer om de sager, som Jægerforbundet arbejder med i øjeblikket. Under den enkelte sag præsenterer vi både Jægerforbundets officielle holdning og links til centrale dokumenter.

Nederst på siderne er der henvisning til relaterede nyheder fra vores egen hjemmeside, ligesom der kan være henvisninger til artikler, som den øvrige presse har bragt. Endelig er der kontaktpersoner på samtlige sager i tilfælde af, at du måtte ønske uddybende forklaringer i sagen.

Du finder de aktuelle sager i menuen til venstre.