Jagt og natur som firmaarrangement med Gourmensch

Har du tænkt på at bruge jagt og natur til at styrke sammenholdet mellem dine medarbejdere og kolleger til dit næste firmaarrangement eller som teambuilding? Så læs med her

GOURMESCH brænder for at skabe totaloplevelser, hvor der både inspireres til nye smage, teknikker og skabes rum til fordybelse. Efter en ofte hektisk og travl hverdag er det fantastisk at komme ud i den smukke natur og tilberede lækkert mad over bål med gode mennesker. Det skaber ro, nærvær, sammenhold og en fantastisk kulinarisk totaloplevelse. Det er simpelthen magisk.

Jagt og natur som teambuilding med Gourmensch

Danmarks Jægerforbund tilbyder i samarbejde med GOURMENSCH Outdoor Teamcooking kurser til virksomheder, deres kunder og evt. samarbejdspartnere. Deltagerne skal selv tilberede en lækker og velsmagende 3-5 retters gourmetmenu over bål med årstidens friske råvarer. Under kyndig vedledning.

Her er lidt af hvad vi kan tilbyde – kontakt os venligst for mere information:

JAGT

Det er muligt at kombinere jagt med Outdoor Teamcooking kurset, hvor det nedlagte vildt tilberedes over bålet. Her vil professionelle og erfarende jægere stå for jagten.

ÅRTIDENS RÅVARER

Sæt tænderne i vilde råvarer: Vildtkød, fisk og naturens grønne skud – alt sammen de bedste lokale råvarer.

BUESKYDNING

Lær at skyde med bue og pil med kyndig vejledning.

LERDUESKYDNING

Lær at håndtere et haglgevær og skyde lerduer med kyndig vejledning.

FANTASTISKE OMGIVELSER

Brug naturen omkring Kalø til topoplevelser for dine kunder eller medarbejdere

BOOK ET MØDELOKALE

Book et mødelokale i Jagtens hus, hvis I har et fagligt møde inden Outdoor Teamcooking kurset.

OVERNATNING

Der er mulighed for overnatning – både i shelters eller på Vandrehjemmet.

Du kan finde mere inspiration i hæftet her.

Outdoor teamcooking kurserne bliver skræddersyet til netop jeres virksomhed og behov. Kontakt os med jeres ønsker og lad os sammen finde en løsning

Vi glæder os til at se jer ved bålet

www.gourmensch.dk

Send os en mail