Er du interesseret i NaturligVis?

Er du interesseret i at blive frivillig formidler i NaturligVis? Så udfyld formularen her og få nyt om projektet, når det kommer til dit lokalområde. Tilmeldingen er en interessetilkendegivelse, og er ikke bindende.

NaturligVis er et spændende projekt som vil styrke den frivillige formidling af jagt og fiskeri. Det første halve år starter projektet i to ”prøvenetværk”. Herefter udvides det til yderligere 15 netværk i løbet af de næste 2 år.

Det er lokale jagt- og fiskeforeninger, der er tovholder i de netværk, som dannes rundt i landet, men det enkelte netværk er åbne for alle, som har evnerne og lysten til at formidle om jagt og/eller fiskeri. Det er ikke et krav, at du har en pædagogisk uddannelse eller lignende, blot du brænder for jagt eller fiskeri. Du skal være imødekommende og have lyst til at dele din glæde for naturen med andre.

Hvad får du ud af at være frivillig i projektet NaturligVis?

• Fællesskab med andre, der brænder for naturen, jagten og fiskeriet
  • Spændende efteruddannelse inden for formidling, jagt og fiskeri
  • Styrkelse af dit CV ift. frivilligt arbejde og formidling
  • Mulighed for at arbejde med det du brænder allermest for
  • Udfordrende og spændende naturoplevelser
  • Du er med til at gøre en forskel for jagten og fiskeriet

Meld dig som frivillig til projektet ved at udfylde nedenstående formular, så vil du blive kontaktet, når der starter et netværk i nærheden af dig. Der er ingen binding, men vi tager fat i dig, når projektet kommer til dit lokalområde.

Vi glæder os til at arbejde sammen med dig!

Bliv opdateret om NaturligVis

Fx at du har erfaringer? Eller er der særlige områder, du er interesserer dig for? Eller noget helt tredje.