Book bålhytte og shelter

Bålhus og shelter er beregnet på skoleklasser og institutioner, der kan booke faciliteterne til en favorabel pris, der dækker vedligehold og brænde.

Bålhytten har borde og bænke, bålpladser og ly for vejret, hvis man trænger. Der er plads til, at 14 personer kan overnatte i hytten, hvis der ikke er nok pladser i vores shelter.

I hytten kan du finde et hav af ting, I kan bruge til at få en god naturoplevelse.

HUSK! Kør aldrig op ad skovvejen til Bålhytten - det er bilfrit område. Man kan holde på parkeringspladsen ved Jagtens Hus, Molsvej 34, 8410 Rønde.

Når du booker bålhytten, kan du også vælge at overnatte i vores shelter.

Her er der plads til at 20 til 25 personer kan sove tørt og trygt i skoven.

Booking, priser og praktisk information

Bålhytte og shelter kan bookes i halve døgn fra klokken 10.00 til 22.00 eller fra klokken 22.00 til 10.00.

Du kan booke bålhytte og shelter op til et halvt år frem. Danmarks Jægerforbund tager forbehold for at kunne aflyse eventuelle bookinger, hvis bålhytte og shelter skal bruges i eget regi til fx undervisning, Sommernaturskole, Jægerskole m.v.

Det koster 500 kroner per halve døgn, men vi yder 50 procent rabat til skoler, jagtforeninger og institutioner.

Du kan finde flere informationer om vores bålhytte og shelter - og hvordan du finder frem til bålhytten - her.

Sådan booker du en tid i kalenderen:

• Klik på det tidsrum, som du gerne vil booke og indtast antal af gæster.
  • Klik på ”tilføj”.
  • Formularen lukker ned, og du kan man gøre to ting:
  • Trykke på ”Fortsæt” (knappen ligger til venstre helt nederst under selve kalenderen)
  • Udfylde formularen. Derpå har du lavet  reservationen.
  • Eller du kan vælge flere tidspunkter (fx hvis du booker flere dage).
  • Når bookingen er gennemført, vil du modtage en bekræftelsesmail med betalingsoplysninger.

BEMÆRK: Det er kun muligt at booke et halvt år frem i tiden. De frigivne tider i kalenderen er markeret med grønne felter. Alt efter din internetforbindelse kan det tage et øjeblik at hente tiderne for den valgte måned.

VIGTIG INFO:   Bookingsystemet er desværre i øjeblikket ude af drift. Vi beklager!

Send derfor en mail til baalhus@jaegerne.dk med oplysninger om: hvornår, hvem, hvilken institution, hvor mange deltagere og med hvilket formål I ønsker at booke Bålhytten, så tjekker jeg, om den ønskede dato er ledig. Hvis datoen er ledig, skriver jeg Jer op manuelt og sender en bekræftelsesmail. Så snart systemet fungerer igen, så bliver Jeres booking registreret i systemet, og I vil automatisk modtage en bekræftelsesmail.

Der kan være op til en uges besvarelsestid på alle henvendelser.

Venlig hilsen Lisbeth Bisgaard Høj