Book bålhytte og shelter

BOOKING:

Her kan du booke bålhytte og shelter:

Alle bookinger modtaget inden 14. oktober 2017 bliver i overgangsperioden behandlet manuelt mht. håndtering samt fakturering. Har du derfor ændringer til en booking foretaget inden den 14. oktober, så bedes du venligst skrive til baalhus@jaegerne.dk.

Bålhus og shelter er beregnet på skoleklasser og institutioner, som kan booke faciliteterne til en favorabel pris, der dækker vedligehold og brænde. Private har ikke mulighed for at booke bålhytte og shelter.

Bålhytten har borde og bænke, bålpladser og ly for vejret, hvis man trænger. Der er plads til, at 14 personer kan overnatte i hytten, hvis der ikke er nok pladser i vores shelter. Det vil sige, at når du booker bålhytten, så har I også mulighed for at overnatte i vores shelter. Her er der plads til, at 20 til 25 personer kan sove tørt og trygt i skoven.

Man har mulighed for at parkere på parkeringspladsen ved Jagtens Hus, Molsvej 34, 8410 Rønde og så gå op til bålhytten via stien gennem skoven.

Priser og praktisk information

Bålhytte og shelter kan bookes i halve døgn fra klokken 10.00 til 22.00 eller fra klokken 22.00 til 10.00.

Du kan booke bålhytte og shelter op til ca. et halvt år frem. Danmarks Jægerforbund tager forbehold for at kunne aflyse eventuelle bookinger, hvis bålhytte og shelter skal bruges i eget regi til fx undervisning, Sommernaturskole, Efterårscamp m.v.

Det koster 300,- kr pr halve døgn at leje bålhytte og shelter.

Afbestilling og refusion af depositum er muligt indtil 14 dage før den bookede dato via fremsendt automail-bekræftelse. Herefter har vi ikke mulighed for at refundere beløbet.

Du kan finde flere informationer om vores bålhytte og shelter - og hvordan du finder frem til bålhytten - klik her.

Se billeder af bålhytte og shelter ved at klikke her

Naturformidling

Naturformidling under opholdet er muligt ved at kontakte en naturformidler gennem www.blivnaturligvis.dk