Kreds Jagt og Natursti 2017.

Lørdag d. 22-4-2017 blev kredsens Jagt og Natursti afviklet på et spændende og meget naturskønt terræn på Pindeløkkegård i Vestermarie

Jagt og Naturstien havde 6 spændende poster, hvor deltagernes viden om bl.a. afstandsbedømmelse, vildtkendskab, skydning, jagttider, m.m. blev testet. Der blev opnået mane fine resultater og der blev uddelt 1 guldmærke, 4 sølvmærker og hele 10 bronzemærker. Arrangementet blev afviklet i rigtig flot forårsvejr, som sammen med et meget flot naturområde, gav deltagerne en fin jagtsti og naturoplevelse.

Jagt og Natursti-koordinator Hans Jørgen Brandt kunne sammen med sine mange hjælpere, glæde sig over et godt og vellykket arrangement, der sammen med både kaffe, øl, vand og grillpølser i målområdet, var med til at også Natur og Jagtsti 2017 blev en god oplevelse for deltagerne. Der var også stor tak til gårdejer Henry Viborg, for at stille sit spændende og naturskønne jagtterræn til rådighed.

18 af øens jægere deltog i Jagt og Naturstien.

De 3 bedst placerede deltagere blev flg.:

Tonni Koefoed Larsen 72 point.

Gert Andersen             68 point.

Bo Larsen                    64 point.

Kreds 8 Bornholm har mulighed for at sende op til 6 deltagere til forbundsmesterskabet på Fyn d. 17 juni 2017

ME.