Offentliggjort den: 31. oktober 2016

Gratis arrangement med Søren Pind

Mød justitsminister Søren Pind til en debat om jagt og våben.
Skrevet af: Torsten Lind Søndergaard, 28. oktober 2016
Danmarks Jægerforbund oplever et historisk godt forhold til Justitsministeriet til stor glæde for de danske jægere. Det skyldes ikke mindst justitsminister Søren Pind, som selv er jæger. Kom og mød ministeren, som vil fortælle om sit forhold til jagten, om arbejdet og erfaringerne med den nye knivlov, EU’s Våbendirektiv og om en mulig opdatering af den danske våbenlov.

Arrangementet er for medlemmer af Danmarks Jægerforbund og finder sted i uformelle, men passende rammer hos Hunters Game i Albertslund.

Arrangementet er gratis.

Da der er et begrænset antal pladser, er det tilmelding efter først-til-mølle-princippet.

Dato: 3. november 2016
Tid: 18.30 til 21.00