Jagtsti

Sjællandsmesterskab i jagtsti

Lørdag den 22. april blev Danmarks Jægerforbunds Sjællandsmesterskab afviklet på Hagested-Gislinge skydebane ved Holbæk

Se beretning og foto - klik her

lørdag d. 22 april 2017 - fra kl. 09.00.

Afholder Kreds 7 som noget helt nyt

Sjællandsmesterskabet i Jagtsti

hos Hagested-Gislinge jagtforening. Tuse Enghave 5 4300 Holbæk

Jagtstien afholdes for hele Sjælland, altså alle medlemmer af DJ i kreds 6 og 7 er velkommen til at komme og prøve kræfter med deres jagtlige viden.
Jagtstien er en udfordring på både skydefærdighed samt teori, men alle kan være med – lige fra nyjægere til de lidt mere garvede jæger.
Der vil være en god mulighed for at afprøve sin viden om jagt i Danmark med alle dens aspekter og jagtstien vil være et stort plus for jagtegnselever før Jagtprøven.
Der vil forekomme enkelte svære spørgsmål samt opgaver og som især kan udfordrer de garvede jægere, men ALLE kan være med.

Jeg har som koordinator i mange år opponeret imod alt for stor sværhedsgrad ved DJ jagtstier, derfor tager kreds 7 nu dette nye tiltag og laver en jagtsti kun for Sjælland, hvor alle kan få en god oplevelse med sig hjem.
Derfor håber vi også at så mange af vores medlemmer garvede, som nye vil afprøve deres viden denne dag.
I bliver opdelt i 2 rækker: 1 Jægerrække samt en række for Jagtegnselever.

DET BLIVER SJOVT OG LÆRERIGT

Tilmelding til
Jagtstikoordinator Jens Klaus Jensen på mail famkolibri@yahoo.dk eller på sms tlf.: 2680 2364

Tilmeldingsfrist: mandag den 17. april