65+ skydning

Personerne på billedet er fra venstre Henning Thomsen og Bent Rasmussen

Arrangementet 65+ august 2017.

Jægerråd Odense vil gerne invitere alle seniorer (65+) på Fyn, tirsdag den 29. august 2017 fra kl. 10.00 - 15.00 til skydning, samt efterfølgende lidt godt til ganen. (Skydningen er på frivillig basis).

Målgruppen er dem, der aldrig, eller sjældent, kommer på en flugtskydningsbane. Der kan maksimal deltage 35.

Tilmelding efter først til mølle princippet. Dog senest 20. august. Vi starter kl. 10.00 med skydning, og får derefter lidt at spise kl. 13.00. Maden er gratis. Lerduer koster pr stk. kr. 1,25. Patroner kaliber 12, 25 stk. koster 40,00 kr. Drikkevarer, duer og patroner for egen regning. Husk gyldigt jagttegn.

Kredsformand Michael B. Søgaard vil give en kort orientering om, hvad der rører sig i Danmarks Jægerforbund og på Fyn.

Der vil være flugtskydningsinstruktører til hjælp og vejledning på skydebanen.

Tilmelding til Jørgen Andersen, Jægerråd Odense, på mail: jand@privat.tele.dk eller på tlf. 65 90 22 20 med medlemsnummer til Danmarks Jægerforbund og telefonnummer.

Skydning og spisning foregår på Odense Skydecenter – Kærby Mose, Kærbygårdevej 15, 5220 Odense SØ. Find os på www.odenseskydecenter.dk.

Kørselsvejledning: Afkørsel 48 (mellem Odense og Nyborg) på den Fynske motorvej. Kør 400 meter og drej til højre. Kør 200 meter og drej til højre. Fortsæt 50 meter og drej igen til højre, og du er på den blinde vej, der fører ud til skydebanen.

Vi håber, du finder arrangementet så spændende, at det giver dig lyst til at deltage.

På godt gensyn Jørgen Andersen