Pressekoordinator

Skal du eller jeres forening i kontakt med pressen eller have skrevet en pressemeddelelse så læs herunder.

Hans Kristensen

Østergårdsvej 2, Lydersholm
6270 Tønder
Tlf 1. 74734307
Mobil. 21478749
e-mail: hk@bogjagt.dk

Siden 2007 har jeg været pressekoordinator, først i DJ-region 6, efterfølgende i den nye kreds 4.

Funktionen som pressekoordinator er et tilbud om tips og know-how i forbindelse med kontakt til pressen.
Typisk består funktionen i hjælp til udformning af pressemeddelelser o.lign.

informationsmateriale til foreninger, JKF'er eller koordinatorer i forbindelse med arrangementer samt assistance til at få dette udsendt bredt til alle relevante medier.

Jeg træffes som regel hele dagen på ovenstående mobilnummer.

Funktionen er som udgangspunkt ikke opsøgende.

Jægers lokalredaktør

Lokalsiderne i Jæger er medlemmernes vindue til, hvad der sker af jagtligt relevante ting i kredsens område. På lokalsiderne vil vi gerne have de gode, alternative eller anderledes jagthistorier at høre - også her i 2016!

Og der er jo for eksempel Vadehavet, vildsvinene og vaskebjørnene. Der er fællesjagter, følordninger og festlige foreningsinitiativer. Og strandjagten, sælerne og skovfogedens sokker, de store hjorte og de små mirakler og alt det andet, som godt kunne være interessant for andre jægere at læse om ...

For at opnå den bedste dækning af området, sætter jeg meget stor pris på de praj, jeg får, når der er spændende tiltag, store oplevelser, fornyende tiltag, eksotiske indslag, jagtlige mærkværdigheder og alt det andet, der gør siderne inspirerende og underholdende. Netop disse henvendelser er også vigtige for at give den bedst mulige både emnemæssige og geografiske variation på siderne.

Så hold mig meget gerne fortsat underrettet - også selv om du ikke er sikker på, at det, du har, kan bære en hel historie. Det værste, der kan ske, er at vi får en fornuftig jagtsnak! Det er generelt omkring den 10. i hver måned, at jeg har deadline.

Med venlig hilsen - og knæk og bræk!

E-mail: Loksyd@jaegerne.dk