Tekst: Webkoordinator Henrik Kragh
Offentliggjort den: 08. januar 2018

Jægerrådsmøderne er på trapperne

Jægerrådenes årsmøder 2018 er lige om hjørnet.

Allerede den 11. januar går det løs. I januar og februar afvikler Kreds 1 - Jægerråd deres Årsmøder og vi opfordrer vores medlemmerne til at deltage. Alle møder starter kl. 19.00.

Ved at møde op får du indblik i det der sker i dit Jægerråd, Kredsen og DJ. Kom og vær med - du har mulighed for at stille spørgsmål, og endda også præge den fremtidige udvikling i Danmarks Jægerforbund.

Se hvornår og hvor møderne holdes her:
Vesthimmerland: 11. Januar, Flejsborg Skydecenter, Gattenvej 29, 9640 Hobro
Rebild/Ålborg: 18. januar, Skalborg Kro, Hobrovej 515, 9200 Skalborg
Jammerbugt: 23. januar, Brovst Sport og Kulturcenter, Damengvej 2, 9460 Brovst.
Brønderslev: 24. januar, Hjallerup Jagtcenter
Frederikshavn/Hjørring: 29. januar, Sindal Hallen Islandsgade 22, 9870 Sindal
Mariagerfjord: 30. Januar, Valsgård, Slugten 4, 9550 Hobro
Morsø/Thisted: 1. februar, Østvildsund Færgekro, Sundbyvej 238, 7950 Erslev
Læsø: 22. januar, Læsøhallens Cafeterie (starter kl. 19.30)

Ønsker du at stemme til årsmøderne skal du være medlem af Danmarks Jægerforbund og være bosiddende i den kommune for hvis jægerråd du deltager i. Eller være medlem af Danmarks Jægerforbund i en jagtforening i den pågældende kommune.

Tilmelding:
Se under de enkelte jægerråd for tilmelding eller kontakt din jægerrådsformand, også hvis du gerne vil vide mere om arbejdet i og sammensætningen af det enkelte Jægerråd.

Se mere her.

Husk også Kredsens Årsmøde den 3. marts 2018. Læs mere her