Seminar "På hundens præmisser"

Er du hundefører, er dette seminar måske lige noget for dig? Kom med på seminaret "På hundens præmisser" med den svenske hundepsykolog Anders Hallgren, der giver inspiration til den fremtidige hundetræning.

Skrevet af: Jytte Harder, Danmarks Jægerforbund, 03. april 2017

Danmarks Jægerforbund er utrolig glade for, at vi lørdag den 26. august 2017 kan slå dørene op i Jagtens Hus og afholde seminar med Anders Hallgren fra Sverige.

Anders Hallgren anses for at være verdens første hundepsykolog og har som sådan fungeret i snart 50 år. Anders Hallgren har stort kendskab til og forståelse for alle hunderacer, men har gennem mange års erfaring etableret sig som en af de dygtigste trænere/hundepsykologer målrettet brugshunde af enhver slags. Mange har i årenes løb høstet stor inspiration og motivation til en forsat positiv tilgang til uddannelse på hundens præmisser gennem hans arbejde.

Kom og oplev en af verdens bedste på sit område og få en god dag med masser af inspiration til fremtidig hundetræning.

Se program m.v. her.

Du kan tilmelde dig seminaret ved at klikke her.