Kreds 1 jagtsti

Natur- og jagtsti under Danmarks Jægerforbund er en meget spændende aktivitet, som giver udøverne en herlig social natur- og jagtoplevelse. Jagtsti er noget af det nærmeste, man kommer på rigtig jagt, uden at der er tale om den ægte vare. Man får afprøvet sine færdigheder i viden om fugle, dyr, planter, kendskab til jagtloven, afstands-bedømmelse, hunde, sikkerhed og etik.

Jagtstierne afholdes i foråret over hele landet og er åbne for alle. .

I kreds 1 afholdes der jagtsti Lørdag den 22. april kl. 9.00-13.00.

Prøvested: Aalborg Kasernes Øvelsesterræn, Gl. Hvorupvej 98, 9400 Nørresundby

Tilmelding til: Ulrik Holm, mobil 23930081, e-mail ulrikholm@123dk.dk

Tilmeldingsgebyr: Pris for jæger kr. 150,- inkl. patroner. Pris for aspiranter kr. 50,- inkl. patroner

Tilmeldingsfrist: På dagen fra kl. 9.00 og sidste frist for indskrivning er kl. 13.00

Øvrige oplysninger:
Kom i god tid. Der er en natursti, så familien kan følges med jægeren og opleve de forskellige opgaver der stilles.
Der er medaljer til børnene. En rigtig familie-hygge-dag. Elg-banen er opstillet, kom og prøv den. Der kan købes øl, vand, kaffe og pølser i ventetiden.