Kan jeg leje en mobil skydevogn?

I Danmarks Jægerforbund kan du leje en mobil skydevogn og få skydetræningen ud til dig.

Ja, i Danmarks Jægerforbund findes der i hver af de otte kredse mindst en mobil skydevogn, som jagtforeninger, konsortier og andre kan leje. I visse tilfælde inklusive en instruktør. Du får ikke bare skydetræning - der er som regel også mulighed for at teste forskellige patrontyper ved skud på et stykke papir, således at du kan finde de patroner, der sætter det bedste skud i den pågældende haglbøsse.

Kontakt din lokale kreds for at høre nærmere.

Meningen med de mobile skydevogne er, at jægerne i Danmark får en god mulighed for at træne haglbøsse-skydning, også selv om man ikke har adgang til en skydebane. Der er mulighed for at leje skydevognen som enkeltperson, men også konsortier og jagtforeninger kan have stor glæde af at leje udstyret.

Lejekontrakt af skydevogn uden instruktør